Children of A Lesser God (2018) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, May 9, 2018

Children of A Lesser God (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Mula-mula tengok, rasa macam berat je cerita ini.. Macam susah je nak habis episod 2.. Tapi bila dah habis episod 2, rasa macam best pula.. Terus sambung tengok..

Drama ini sangat menarik sebab heroinnya tak lembik.. Walaupun ada babak-babak di mana heroinnya menangis tapi heroinnya sangat realistik.. Hero pun boleh tahan sengal.. Owh, cerita ini cerita serius ye.. Kisah manusia yang hilang akal dan emmpergunakan agama demi matlamat yang jahat.. Selamba je mereka membunuh.. Selain hero dan heroin ada satu lagi watak yang sangat menarik.. Watak kawan mereka yang jadi jahat tanpa sengaja disebabkan dunia yang kejam.. Shim Hee-seop yang membawakan watak Joo Ha-min iaitu seorang pendakwa raya yang menyebelahi mereka yang jahat tapi sebenarnya berhati baik.. Mereka bertiga ini mempunyai hubungan yang agak kompleks tapi menarik..

Yang pasti, drama ini sedikit berat dan beremosi..

CHILDREN OF THE LESSER GOD | 03 March 2018 | 16 episodes | Supernatural, Investigation |
Chun Jae In is an elite detective with a genius IQ, who guided by only facts, logic, and numbers. Meanwhile, Kim Dan is a rookie detective who can see ghosts. They work together to uncover a conspiracy involving a powerful organization.

1 comment:

  1. banyak jugak tu episod hahaha mau sebulan baru habis ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »