Undi Kali Ke-2 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, May 9, 2018

Undi Kali Ke-2

Assalamualaikum.. 
Hye semua..


Dah mengundi ke? Sha dan suami dah selamat mengundi.. Ini kali ke dua Sha mengundi.. Undi apa? Kikiki.. Undi adalah rahsia.. Encik suami sebok tanya Sha undi apa.. Sabar jelah.. Nak mengusik je kerjanya..

Ingatkan pergi pagi, tak ramai orang.. Rupanya berderet orang beratur.. Sha beratur lebih kurang 40 minit baru dapat mengundi.. Dah selesai tunaikan tanggungjawab..

11 comments:

  1. Lama betul kena beratur huhu. Ika dalam sejam lebih jugak huu lenguh panas semua ada. Ni pestime ngundi gagahkan diri jugak hee.

    Ika datang singgah sini ya. https://ikashoid.blogspot.my/2018/05/movie-review-truth-or-dare-2018.html

    ReplyDelete
  2. kalini mmg ramai....ok lg 40 minit..akak dlm 2 jam tp tkpela ..demi negara tercinta..lama tgu result tk kuar lg ni

    ReplyDelete
  3. bestnya! seronok sha tengok orsng keluar mengundi

    ReplyDelete
    Replies
    1. umur dah cukup tapi lambat daftar, nama still dalam proses huhu

      Delete
  4. org cakap pagi tak ramai tapi ramai sgt, nasibla tak tunggu lama pun. ini kali kedua saya mengundi 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. Ingatkan pagi tak ramai.. Sha pun kali kedua memgundi..

      Delete
  5. Eh samalah kita, baru 2 kali mengundi. Tapi sebab bawak baby kecik kali ni, tak beraturla..terus potong Q :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah!! Sep sikit.. Biasanya yang bawa baby diberi keistimewaan..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »