Instagram Kena Hack - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, May 12, 2018

Instagram Kena Hack

Assalamualaikum..
Hye semua..

Selalu tengok orang pos pasal kena hack.. Tak sangka la pula, nak kena dekat Sha.. Mujurlah ada CikZa yang comel mesej Sha di WhatsApp bagi tahu.. Terus Sha delete pos yang di spam, tukar password dan logout dari akaun.. Kemudian login semula.. Mujurlah akuan IG Sha masih ada.. Tq sangat dengan CikZa..

Suka hati dia je nak hack dan spam IG Sha.. Sumpah jadi katak kang baru tahu.. 

9 comments:

  1. ow, patutlah..xtau pulak akak kena hack..
    apalah yg depa dpt dgn hack kita yg biasa2 ni..huhu..
    takut pulak aih..

    ReplyDelete
  2. patutla semacam je tengok post akak. ingatkan join giveaway ke apa

    ReplyDelete
  3. Aik bole pula kena hack insta? adedeh.. mcm2 skrg nie

    ReplyDelete
  4. alahai...orang macam ni pun ade ke...kesian sha...

    ReplyDelete
  5. macam mana boleh kena hack ni.

    ReplyDelete
  6. Perasan jugak aritu keluar iklan ni di insta Sha..rupanya kena hack

    ReplyDelete
  7. lor patutlah baru ni carik IG sha x jumpe.. ini cerita nye.. Hadoiyai..

    ReplyDelete
  8. tak pernah kena lagi macamni. Bahaya betul perangai hacker ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..