Kerepek Kentang Pedas - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, May 26, 2018

Kerepek Kentang Pedas

Assalamualaikum.. 
Hye semua..


Yeah!! Kerepek Kentang Pedas dah selamat sampai semalam(25.05.2018).. Cepat betul perkhidmatan yang diberikan..  1/2 kg penuh sebalang.. Memang tak tunggu lagilah.. Menu sahur pagi tadi lah jawabnya.. Cukup membuka selera.. Memang puas hati.. Terasa kerangupannya..

Sebungkus kerepek kentang pedas seberat 1/2kg..

Dapat sebalang.. Tak tahulah bertahan berapa lama.. Kikiki.. 

Terus ngap dengan nasi.. Lauk ini je dah puas makan.. Memang rangup.. Pedas manis.. Secukup rasa.. Puas hati sangat-sangat.. 

Berminat? Boleh ke Instagram: KerepekKentangPedas ataupun WhatsApp: KerepekKentangPedas
Perkara yang baik, haruslah dikongsi bersama..

10 comments:

  1. Ya Allah Ya Tuhanku..kecur liur tengok :(

    ReplyDelete
  2. sedapnya hahaha , favorite gak nie..

    ReplyDelete
  3. sedapnya, tgk warna dia pun gerammm..

    ReplyDelete
  4. sedapnya, tgk warna dia pun gerammm..

    ReplyDelete
  5. Sedapnya tapi tak pernah lagi makan dengan nasi camtu.sedap ke??

    ReplyDelete
  6. macam sedap je ni. mesti cepat habis

    ReplyDelete
  7. tak sangka pulak ada yang makan dengan nasi

    ReplyDelete
  8. Sedapnya kerepek! ^^ paling best buat kunyah depan TV hehe :3

    ReplyDelete
  9. Allahu, sedap nyer, sha.
    makan dgn nasi. hadui! enak nyer lah...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »