Kenangan 9 Tahun Dahulu - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, May 7, 2018

Kenangan 9 Tahun Dahulu

Assalamualaikum..
Hye semua..

9 tahun dahulu.. Waktu ini Sha tengah sibuk-sibuk menyiapkan apa yang patut untuk hari paling bermakna dalam hidup Sha.. Tak sangka dah 9 tahun.. Alhamdulillah.. Semoga terus kekal bahagia sehingga ke Jannah.. Kikiki.. Mujurlah ada Facebook.. Memang selalulah mengimbau kenangan lama dengan Facebook ini..

 
Sha buat sendiri je kada kahwin ini.. Dengan bantuan encik suami.. Memang banyaklah dapat jimat.. Reka sendiri, print sendiri.. Cuma beli sampul je dekat Giant ke Tesco.. Dah tak ingat.. Memang betul-betul berjimat cermat.. Sebab perkahwinan ini bukanlah dalam perancangan hidup Sha.. Tapi bila Allah dah takdirkan jodoh, memang segala-galanya menjadi mudah dan lancar.. Sha berkahwin tanpa apa-apa simpanan pun dan masa ini Sha baru je setahun berkerja.. Memang kena budget giler-giler..

Perasaan gementar dan berdebar-debar menghitung hari..

4 comments:

  1. Hehehe.. Kadang apa yg x dirancang tu akan kekal dan rancang beria, sangkut ditengah jalan.. pape pun lea doakan sha bahagia n kekal hingga jannah.. 😉

    ReplyDelete
  2. Sweet moment gitu kak sha hehe :)

    ReplyDelete
  3. selamat ulangtahun perkahwinan yg ke 9..smoga berbahagia hingga hujung nyawa

    ReplyDelete
  4. untung masa lawin ada fb boleh throwback balik, akak takde fb lagi masa tu kikiki sebab tak pandai bab2 tu.

    apapun selamat ulangtahun pekahwinan buat sha dan suami moga bahagia hingga ke jannah

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..