Drama - Currently Watching - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, May 8, 2018

Drama - Currently Watching

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila dah layan drama, terus blur nak baca buku.. kikiki.. sekarang ini Sha tengah layan beberapa drama yang Sha rasakan menarik dan memberi kesan.. Sambil-sambil tu ada juga membaca dan menonton filem..

Antara drama yang Sha tengah layan ialah :

 Children Of A Lesser God
KDrama | Supernatural, Investigation | 16 Episodes
 Drama ini dah nak habis tengok.. Okaylah.. Suspen.. Heroin dia tak lembik sangat..

 
The Mystic Nine @ Lao Jiu Men @ Old Nine Gates | CH Drama | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Military, Romance, Supernatural, Suspense | 48 Episodes
Drama ini baru berjaya tengok episod 1.. Penuh debaran.. Episod satu je dah menakutkan.. kikiki..

The New Legend of Monkey | Netflix Origional Series (Australia) | Aired: 28 January 2018 | 10 Episodes |
 Drama ini terjumpa sebenarnya.. Cam kelakar pun ada tapi cam menarik.. Lepastu pendek je.. Tu yang nak try tengok..

BG : Personal Bodyguard | Jdrama | 9 episodes |
January 2018 | Work, Suspense , Bodyguard |
Drama dari Jepun ini Sha nak tengok sebab ada Takuya Kimura.. kikiki.. Episod pun tak banyak..

Ini baru drama je.. Belum filem dengan buku.. kikiki..

6 comments:

  1. Ada masa, nak juga layan cerita ni nanti. hehe :D

    ReplyDelete
  2. wahh..sempat semuanya..mmbaca, menonton..

    ReplyDelete
  3. Pelik lea ngan sha ni tau.. Buku sempat baca.. Movie sempat tgk.. Camne la bahagi masa yek.. Kena berguru ni.. Haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..