Jojo's Bizarre Adventure: Diamond Is Unbreakable (2017) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, May 5, 2018

Jojo's Bizarre Adventure: Diamond Is Unbreakable (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Seriously kelakar.. Tegur kata rambut dia buruk je, mulalah dia naik angin.. Tapi memang tak menahan gaya rambut masing-masing.. Ceritanya serius tapi disebabkan rambut boleh buat jadi kelakar.. Cuma tu lah, penamatnya macam tak tamat.. Harapnya adalah sambungan lagi sebab menarik gila filemnya.. 

Jojo ada kuasa yang dipanggil Stand.. Stand Jojo ini boleh elokkan kecederaan atau betulkan apa yang rosak.. Mulanya Jojo ini macam tak berapa nak amik tahu hal sekeliling tapi bila datuk dia mati baru dia macam nak ambil tindakan.. Masa inilah dia jumpa pemilik Stand yang lain.. Dan tanpa sengaja masa dia selamatkan kawan sekolah dia, kawan sekolah dia pun ada Stand.. Tapi Stand dia comel gila.. Seketul telur yang ada raksasa comel.. Kikiki.. Memang bestlah filem ini.. Lain dari yang lain.. 

 JOJO'S BIZARRE ADVENTURE: DIAMOND IS UNBREAKABLE | 04 August 2017 | Fantasy, action |
 Set in the fictional town of Moriou.
Josuke Higashikata (Kento Yamazaki) is the the illegitimate son of Joseph Joestar. He possess a Stand (super power) called Crazy Diamond. The power allows him to restore or fix broken objects or animals. Josuke Higashikata and his friends go to war with other Stand users.


6 comments:

  1. Patutla rambut buruk sangat rupanya tagline cerita ni ye? Haha..

    ReplyDelete
  2. hehe... cam best sgt... nak tgk tang rambut tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita dia serius tapi part rambut tu memang tak menahan sha gelak.. Kikiki..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..