Kecederaan Nur Amani - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, August 22, 2011

Kecederaan Nur Amani

Hari Sabtu 20 Ogos 2011 meninggalkan kesan kepadaku... satu peristiwa berdarah telah berlaku ke atas Nur Amani.. permata hatiku... tengah seronok-seronok bermain, tetibe Amani terjatuh.. tersembam.. Ya Allah.. panik sekejap r jantung ku... bibir die pecah, jatuh tersembam.. darah yang kuar banyak giler... memang aku x sanggup nak tengok.. Amani nangis aku pun nangis.. Ya Allah, atas kecuaian aku, Amani yang sakit sian die.. separuh hari tu die nak makan xle, nak minum pun xle.. pedih.. huhuhu... memang sedih r nengokkan die.. naseb baek malam tu die da boleh minum susu balik.. lepas jatuh tu terus bawak die gi klinik azhar kat TM, alhamdulillah r.. sapu kan ubat bg bibir die kebas.. pastu mlm nye aku sapukan gel gamat kat luka die.. sampey la nie dok teringat-ingat.. huhuhu.... pengalaman dan kenangan..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..