Friday, February 17, 2012

Mengidam..

    Hurm.. maser ngandungkan Amani aku ngidam sesangat nak makan limau tambun... hubby cakap mana nak cari... kalo yg kat Tambun tu mana le makan haram.. huhu.. aku cakap lah akau bukan saja2 nak minta.. cari punya cari... ada satu hari tu aku kena gi ipoh ada lawatan otw gi ipoh tu kami singgah kat tapah... kebetulan ada gerai buah2an n kebetulan gak maser tu dia ada jual Limau Tambun tu dalam bentuk yg dah siap potong... aku pun apa lg.. beli la sikit... dah teringin sesangat lah katakan.. malangnya x menepati citarasa... x cukup manis n lemak.. huhuhu... sedih la jugak sebab x tau mana nak cari dah... tp ok la dapat la jugak makan sikit dr langsung x dapat ye x... Pokok kat ngn umah arwah nenek tu dah x cantik dah buahnya sebab penyewa umah Arwah nenek tu letak baja pokok kelapa sawit... memang hancur la buah dia... huhuhu... cedih cangat...

1 comment:

  1. ohh ye. betul la kan imani..hihihi..

    okey saje je boom blog akak..bebila free, sy jenguk lagi..sori kdg xde masa nk jalan sini..hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »