Shoplinks.Asia

Friday, October 26, 2012

Garangkah Aku??

Assalamualaikum..
buat Pengetahuan semua, ini adalah luahan hati dan perasaan aku sebagai pembantu perpustakaan.
Kadang-kadang bila aku fikir-fikirkan balik, salahkah aku menegur pelajar-pelajar ini untuk lebih berdisiplin... Salahkah aku bila aku marah diorang?? Aku pun kadang-kadang x faham.. Bila kita tegur bukan nak dengar sebaliknya kita pulak yang di marahnya.. Kalau perangai tu ok xpe lah jugak.. huhuhu..

Pening aku fikir.. Kalau x tegur karang rasa macam salah pula sebab itu termasuk sebahagian dari tugas.. Aduh nak buat macam mana ye??? Ke patut biarkan aje.. Bukan kehidupan aku pun.
Suka korang lah nak jadi apa. Kalau dah zaman belajar tidak boleh berdisiplin, macam mana nak kerja ye??

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI