Friday, February 10, 2023

Blackpink Oreo

Assalamualaikum..
Hye semua..

Melayankan keinginan anak-anak.. Sambil-sambil tu bolehlah Sha buat entry juga.. hehehe.. Imanilah yang beria nak kan kad gambar Jisoo, mujur dapat juga sekeping dalam pek original.. Kena rasa bahagian atas tu dulu sebelum beli.. Kalau keras, maknanya ada kad.. Kalau tak, memang tak adalah.. Sha suka biskut pink dengan krim coklat tu.. Memang sedap.. Biskut yang hitam tu okay je sebab krim strawberi kan.. Jadinya, okay-okaylah.. 

Blackpink Oreo (Pink) - RM8.90
Blackpink Oreo (Black) - RM8.90
Blackpink Oreo Original - RM5.99 (Promosi - Harga asal RM6.90)

9 pack x 3 = 27 pack

Kad yang dapat Jisoo, & 2 Lisa

Black oreo tu biskut coklat dengan krim strawberry.. Pink oreo tu pula biskut warna pink dengan krim coklat.. Original tu macam biasalah biskut coklat dengan krim vanila..

7 comments:

  1. Wahh, bestnya. Tak tahu pula ada dapat sticker

    ReplyDelete
  2. Boleh la try makan.. Dari dulu suka yang original
    Yang sebelum ni flavour apa ntah dia ada xde rasa nk try lak sbb tengok macam manis sgt..hehe

    ReplyDelete
  3. Ini anak saya yg suka biskuit nya . Saya sendiri coba sekeping, tapi cukuplah. Terlalu manis kalo bagi saya. Kalo boleh milih, saya lebih suka Oreo original lagi sebenarnya 😄

    ReplyDelete
  4. yg bismut pink tu sy x try lg... yg inti.pink dah rs🙂

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com