Sunday, February 12, 2023

Nestlé Mochi Matcha Red Bean

Assalamualaikum..
Hye semua..

Aiskrim baru dari Nestle.. Mochi dengan aiskrim matcha dan dekat bahagian tengah ada inti kacang merah.. Memang ngam ngam je rasa dia.. Paling best kena serasi kesemua rasa tu.. Tak manis.. Besar lah juga saiz dia.. Tapi tak adalah nak beli selalu.. Makin mahal harga aiskrim sekarang.. kikiki.. Beli ini pun seba terpikat dengan pembungkusan dia.. Hijau cantik.. hehehe..

Nestlé Mochi Matcha Red Bean
RM3.70

Terlambat makan, dia dah mencair.. kikiki.. Makan pun pakai sudu, tak boleh nak pegang dengan jari.. Tak boleh nak tunjuk keratan lapisan mochi, aiskrim matcha dan inti kacang merah tu..

3 comments:

  1. Menariknya. Satu inovasi baru dalam pembuatan ais krim, ada inti kacang merah di dalamnya.

    ReplyDelete
  2. Sekarang nih banyak model eskrim serupa mochi . Tapi saya senang jadi banyak pilihannya dari berbagai brand. Nestle, Aice , Campina . Semuanya saya suka, apalagi karena teksturnya kenyal dan dingin 😄👍

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com