Sunday, May 21, 2023

Vida Sparkling Drink: Lemon

Assalamualaikum..
Hye semua..

Air berkarbonat ini memang sesuai sangat dengan buah yang masam-masam macam lemon dan epal hijau.. Rasa tu ngam dan melegakan tekak.. Minum pula waktu tengah panas, pergh!! Memang ohsemlah.. Cumanya bila beli lain-lain tempat, harganya memang berbezalah.. Kali ini mahal sikit.. kikiki.. Rangkaian air yang sama namun harga bergantung dimana anda membelinya.. kikiki..

Vida Sparkling Drink: Lemon (325ml)
RM3.50

3 comments:

  1. Kalau hari panas minum air sparkling macam ni bestnya

    ReplyDelete
  2. Kami anak-beranak sukakan VIDA.
    Rasanya sudah 10 jenis saya minum. Semuanya sedap, kecuali SAKURA agak kurang sikit, bagi sayalah.

    ReplyDelete
  3. selalu nampak je kat family mart tapi x penah beli...đŸ€­

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com