Monday, August 7, 2023

7E Cafe | Parmesan Bagel & Hot Latte

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sarapan apa hari ini?? Sha beli bagel dan latte dari 7E Cafe.. Sebelum ini Sha pernah cuba Bagel Original (RM3.90) dia, okaylah.. Kali ini Sha beli yang Parmesan.. Bagel dia datang sekali dengan Cream Cheese jenama EMBORG.. Sedaplah sapu cream cheese tu dekat bagel.. Pada Sha memang kenyanglah makan bagel ini.. Hot latte tu walaupun dia tambah gula perang tapi masih okay.. Tak manis.. Kopi yang menyegarkan..

Hot Latte (with 1 pump brown sugar) - RM3.90
Parmesan Bagel (with 1 triangle EMBORG cream cheese) - RM4.90

Potong dua bagel dan sapu cream cheese.. Lepas tu makan.. Kalau makan masa panas-panas, lembut sikitlah bagelnya.. Bila sejuk bagel tu agak liat tapi tak adalah sampai susah nak kunyah.. hehehe..

5 comments:

  1. Saya sarapan mi goreng.
    Gambar pertama parmesan bagel tu macam donut peach pula.

    ReplyDelete
  2. Kombinasi perfect 😄👍. Saya suka bagel. Tapi biasa pakai isian macam-macam di dalam 😂. Cuma kalo sedang tak lapar sangat, cukuplah dioles cream cheese kayak di atas.

    ReplyDelete
  3. Alamak, kenapa saya baru tahu 7E ada bagel. Sedap bagel dengan cheese ni. Tambah pulak ada air kopi.

    ReplyDelete
  4. penah makan bagel FM je. yg ni x penah jumpa lagi..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com