Saturday, February 10, 2024

ALOR Mangosteen Juice

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli sebab tin dia cantik sangat.. Beli dekat Kedai Mesra Petronas.. Rasa dia pula tak adalah wow sangat untuk tekak Sha.. Bolehlah untuk rasa-rasa.. Memang rasa manggis cuma macam tak kena dengan tekak Sha.. Tapi dah rasakan.. Berbaloilah dengan harga dia tu.. Memang betul-betul manggis.. 

ALOR Mangosteen Juice (240ml) - RM2.90

Mangosteen, the intriguing exotic fruit, is widely known as, 'the Queen of Fruits'. Having the most mysteriously talked-about health values , mangosteen has emerged to become a popular Superfruit. Mangosteen is rich in antioxidant and anti-inflammatory properties. It boosts immunity system and skin care that prevent the appearance of the signs of aging. 

3 comments:

  1. Comel pula tengok gambar manggis tu hehe

    ReplyDelete
  2. Belum pernah coba. Penasaran pula. Tapi terkadang kalo jus masuk dlm tin, rasanya memang agak tak kena ­čśů. Saya lebih suka dlm botol.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com