Saturday, March 30, 2024

US | Land of Bad (2024)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kinney menyertai misi menyelamatkan seorang askar yang ditangkap penjenayah namun mereka telah diserang hendap dan hanya Kinney yang terselamat dengan dibantu Reaper yang mengendalikan dron.. Semasa dalam misi menyelamat Kinney tertangkap tapi diselamatkan Branson salah seorang askar yang disangkanya telah mati.. Mereka berkerjasama dan meminta Reaper melancarkan bom 3 biji selang 15 minit bermula jam 11.. Selepas terputus hubungan Reaper diminta untuk balik dan biarkan askar lain yang mengendalikan misi membantu Kinney.. Kinney dan Branson tu tertangkap namun semasa proses penyeksaan Kinnye terlepas bila bom kedua yang dilancarkan telah menghancurkan kubu penjahat.. Kinney hubungi Reaper namun tak diendahkan sebab askar terlalu sibuk menonton perlawanan basketball.. Kinney tinggalkan pesanan suara pada Reaper untuk batalkan penghantaran bom ketiga.. Mujurlah Reaper sempat sampai kem dan batalkan.. Lepas tu dia pergi bilik rehat dan pecahkan tv.. Pergh!! Ohsem betul bahagian ini..

Land of Bad
2024 ‧ Action/Thriller ‧ 1h 50m
When a Delta Force team is ambushed in enemy territory, a rookie officer refuses to abandon them. Their only hope lies with an Air Force drone pilot as the eyes in the sky during a brutal 48-hour battle for survival.

1 comment:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com