Tuesday, May 14, 2024

888 3-In-1 Instant Cereal With Soy Bean Drink

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli dekat kedai ECO.. Sedap wei.. Mengenyangkan.. Rasa dia memang tak pelik.. Gabungan susu soya dengan bijirin tu memang sedap.. Untuk tekak Shalah.. Harga pun berbaloi kalau korang nak cuba.. 

888 3-In-1 Instant Cereal With Soy Bean Drink (28gX4) - RM2.40

Sha bancuh waktu pagi, dekat pejabat.. Memang sedap..

2 comments:

  1. 888 ni brand teh uncang kami beli utk kt rumah. Sedap and wangi 🥰

    ReplyDelete
  2. selalu nampak je kat kedai eco tp tak pernah beli.. boleh la try rasa sekali lepas ni.. kot nanti jatuh cinta terus.. hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com