Assalamualaikum..
Hye semua..
Inilah tujuan Sha bercuti hari ini.. Menghadiri Mesyuarat AJK PIBG.. Mesyuarat bermula jam 3 petang.. Seawal jam 2.50 petang Sha dah sampai sekolah.. Lega rasanya berjaya sampai awal dari waktu yang dijanjikan.. Mesyuarat bermula lancar tanpa sebarang kekangan.. Alhamdulillah hampir semua AJK ada, yang tak dapat hadir pun hanyalah disebabkan masalah kesihatan dan perlu mengajar kelas tambahan tingkatan 5.. Perkara pokok berjaya dibincangkan dan keputusan pun dapat dibuat.. Ini kali kedua Sha berjaya hadirkan diri..
Tepat jam 4.50 perang, mesyuarat pun tamat..
Minum petang yang disediakan.. Alhamdulillah..

























Alhamdulillah, melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan.
ReplyDeleteSiap sediakan menu petang.
ReplyDeleteDisediakan minum petang ya kak ๐. Saya tak pernah menghadiri rapat PIBG ini. Ada juga , tp biasanya yg menghadiri asisten saya. Sebab anak dia pun sekolah di tempat yg sama dengan anak saya. Jadi saya diceritakan isi meeting lewat dia ๐
ReplyDeleteTerbaik K.Sha, always punctual! Lega bila mesyuarat AJK PIBG berjalan lancar & productive. Agak-agak topik apa paling banyak dibincangkan tadi, persediaan exam murid ke? Great job!
ReplyDelete