Monday, January 14, 2019

Dheo's oleh Anjell

Assalamualaikum..
Hye semua..

Terbaca dan tertarik dengan novel ini.. Bila dah mula membaca tak boleh nak berhenti.. Macam ada tarikan untuk teruskan pembacaan.. Novel ini menarik walaupun bila Sha tak jumpa sangat thriller.. Namun masih berjaya menghiburkan Sha yang membaca.. Dheo dan juga Rose, memang gandingan yang sangat ohsem.. Sorang beku dan kejam.. Yang sorang lagi innocent dan baik.. Ada la juga babak ganas ganas sikit cuma tak meriah sangat lah.. Lebih pada perjalanan hidup Rose yang hilang ingatan dan cuba mendapatkan ingatannya semula walaupun nampak macam tak berusaha sangat.. Still enjoyable..

Sha baca pada 11.01.2019 dan selesai pada 13.01.2019..

(ebook - PNM e-Reader)

7 comments:

  1. Selalu nampak novel ni kat kedai buku tapi tak pernah beli lagi. Kali terakhir saya baca karya Anjell bila novel Dr Alpha Male diterbitkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak baru berjaya baca dua buah karya penulis ini.. Okaylah..

      Delete
  2. sekali tgk cover mcm mata...tgk betul2 mcm ros hehehe

    ReplyDelete
  3. Ika tak baca lagi. Nanti nk dapatkan la. Haritu baca dh karya Anjell. Nak kena baca yg lain jugak ✌🏻

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »