Monday, January 14, 2019

Aktiviti Hujung Minggu Amani & Imani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Aktiviti anak-anak di hujung minggu.. Seronok mereka ikut ayah buat batas dan tanam pokok bendi.. Tolong ayah buang pokok-pokok yang ditebas dan selebihnya main sampai penat.. Pergi pagi dan petang.. Adalah aktiviti luar.. Tak adalah terkurung je dalam rumah kan.. 

Pokok bendi yang ditanam pada 13.01.2019..

Kubu pertahanan Amani dan Imani.. Hahaha.. Kubu ini akan muncul setiap hari Sabtu dan Ahad..

Cuba teka siapakah yang bersembunyi itu? kikiki..
Tak tahu kenapa beria dia berkelubung dalam selimut lepas tu mengensot ke depan TV.. Hahaha..

8 comments:

  1. igt kn kubu tu zaman kite je hehehe rupanya berjangkit smpi skrg

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. tu lah pasal.. ingatkan zaman kita je.. memang turun temurun nie..

      Delete
  2. Dulu Masa mama jecil main krlambu camtu juga

    ReplyDelete
  3. Masih ada lagi yg buat kubu nak main. Ingat kan bbdk skrang dh tak main dh kubu2 hehe.

    ReplyDelete
  4. rajin membantu. alahai darling-darling...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »