Monday, January 7, 2019

The Negotiation (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama pula tak layan filem atau drama Korea.. Sibuk dengan membaca je.. Kikiki..

Filem yang dilakonkan oleh Hyun-bin ini menarik sebab mulanya Sha ingatkan situasi penculikkan berlaku di Luar Korea.. Memang tak nampak macam di Korea.. Alih-ali rupanya dekat Korea juga penjenayahnya.. Lepas tu kesnya nak balas dendam.. Hyun-bin nak bela kematian adik dia dan nak jatuhkan orang-orang yang terima rasuah.. Ceritanya menarik walaupun motif dia simple je..

The Negotiation
Also Known As: Hyeobsang; Deal
KMovie | Thriller, Crime, Mystery | 19 September 2018 |
Ha Chae-Yoon (Son Ye-Jin) is a crisis negotiator for the Seoul Metropolitan Police Agency. She carries herself with a calm and cool-headed attitude. Min Tae-Gu (Hyun-Bin) is a weapons smuggler for an international crime organization. He stages a terrifying hostage situation and Ha Chae-Yoon only has 12 hours to save the hostages.

6 comments:

  1. Salam singgah.. dah lama tak tengok cerita koreaaaa..

    ReplyDelete
  2. rajin sha ni, sampaikan kita pun terpengaruh juga hehehe

    ReplyDelete
  3. Dah lama tak tengok drama atau filem Korea. Sekarang ni mood layan drama Melayu je😂

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »