Monday, March 12, 2012

Kehilangan yang telah dijangka namun memberi kesedihan yang mendalam... ;(

Setiap yang berlaku tu pasti ada hikmahnya... kita hnaya merancang, namun perancangan Allah itu adalah yang terbaik buat kita... belum rezeki kami lagi untuk menambah ahli keluarga... Walaupun hakikatnya aku telah menduga akan kehilangan ini, namun sakitnya tetap terasa... Mujurlah ada sokongan dari suami tersayang... thanks hubby... dan dah tentulah cahaya kesejahteraan kami Nur Amani...

    Melalui pengalaman ini banyak mengajar aku betapa bukan mudah sebenarnya melalui segala dugaan sekiranya kita tidak bersyukur... Alhamdulillah setiap yang berlaku ade hikmahnya... sesungguhnya perancangan Allah itu adalah yang terbaik.. aku melalui detik2 ini dengan penuh keinsafan.. Walaupun dugaan ini berat namun aku redha... sekurang2nya aku tau kita berusaha, berdoa dan berserah... Allah akan menentukan..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com