Wednesday, October 24, 2012

Salah Memilih???

Salahkah aku dalam membuat pilihan??? adakah apa yang terjadi sekarang kerana aku terlalu terburu-buru?? Atau ini semua dugaan yang maha Esa untuk aku???

Entahlah akupun x pasti di mana silapnya.. Mungkin kerana aku merasakan apa yang dilakukannya merupakan satu perkara yang sangat keanak-anakkan... Mungkin kerana itu aku tidak boleh menerima.. akupun pernah melalui semua itu, malah aku masih lagi muda ketika aku menempuh kesemua onak dan duri itu dan aku bersyukur kerana aku tidak menyusahkan sesiapa.. Aku tak sanggup dan aku sedar setiap yang berlaku berpunca daripada aku tapi kenapa dia x boleh melaluinya tanpa menyusahkan keluarga yang sudah sedia berada dalam keadaan yang tidak mengizinkan... Kenapa??? Kenapa dia tidak boleh bertindak dengan matang??? Kenapa tidak dia tunjukkan sikap berdikari dia tu?? Kenapa??? Kenapa kerana dia aku perlu merasa marah??? Kenapa semasa sihat dan gembira dia boleh melaluinya sendiri tapi bila keadaan berubah dia tidak pandai berdikari...?? Kenapa??

Salahkah semua perasaan yang ada dalam diri aku ini??? Salahkah??? Apa yang patut aku lakukan... Aku x mampu memendam, aku takot perkara lain yang akan jadi... Aku x sanggup dan aku x suka... sifat dan sikap ku dah makin jauh berubah... Perlukah aku luahkan semua ini supaya dia mengerti aku x suka dia bertindak sedemikian.. Aku x suka dia menyusahkan Keluarga... Aku x suka... Kenapa dia xnak sedar diri... Kenapa????

Perghh... agak2 boleh buat drama x??? Ke merepek jer... hehehe

2 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com