Monday, December 3, 2012

Monday Blues...

hohoho.... Assalamualaikum semua...

Arini mood memang blues habis r.. mata kuyu jer pun... nak bangun dari katil pagi tadi pun cam malas jer... naseb baek lah terkenangkan cuti yg tinggal x seberapa... Maka ku gagahkan lah jugak diri untuk bangun...

Amaniku yg chomey pun mulalah wat perangai... nangis nie kejutkan dia bgn n mandi... "nanak... nanak mandi... nak tido... huhuhu..." sabar jelah hati mendengarkan jawapan dari mulut chomel tu... dukung bawak masuk bilik air... mandikan jugak... Hari ini maknya dah nekad, blues ke x blues mak nak gi keje awal.. hehehe... Semangat la konon... Alhamdulillah, berjaya sampai ofis kul 7.50pg... Awal 10 minit dari selalu...

Tapi tu r, sekarang dah 10.45pg tapi keje baru jer gerak sikit... fikiran melayang... mata semakin kuyu... Ngantoknya... Kalau dapat tilam nie mesti best... hehehe...

Disebabkan tengah monday blues mehla teman layan lagu nie ye...


Lagu nie relax n bakal melelapkan mata anda... hehehe...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »