Tuesday, June 6, 2023

AnakDol Pizza, Jerantut, Pahang

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ternampak pizza ini, jadinya kita singgahlah mencuba.. Sha pesan dan bungkus je sebab perancangannya nak singgah tempat lain untuk makan.. Memang berbaloi sangat.. Roti dia lembut tau.. Walaupun kami makan dah malam rotinya masih lembut.. Sha beli petang.. Puas hati sangat dengan harga dia.. Ada rezeki ke Jerantut lagi, pasti singgah di sini..

Special Pizza Daging Salai (S) RM18
Meriah gila topping dia.. Memang puas hati..

Terletak di Jerantut..

8 comments:

  1. Wahhh... mesti sedap aroma daging salai dgn pizza

    ReplyDelete
  2. Dibakar guna kayu api ke? Cathcy nama restoren tu Anakdol Pizza hehee..

    ReplyDelete
  3. Toping nya full..pastinya sedap aroma dan rasa

    ReplyDelete
  4. Baguslah sedap. Wah piza daging salai!

    ReplyDelete
  5. Pernah nampak orang kongsikan tentang pizza ni. Bolehlah cuba kalau ke Jerantut. Topping pizza pun nampak meriah.

    ReplyDelete
  6. perghhh mantap punya pizzašŸ‘šŸ‘topping fuhhhhh dasattttšŸ«°šŸ«°kenapa laaa x de cawangan kat sini...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com