Tuesday, June 6, 2023

Buku Skrap Imani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Cuti sekolah da nak habis, Imani baru nak buat buku skrap ini.. Biasalah anak dara yang sorang ini.. Selalu macam tu.. Mak da jenuh ingatkan hari-hari.. Mujurlah siap juga.. Kikiki.. Tu pun dengan bantuan ayahnya..

Hasilnya..

Imani buat sendiri ini.. Sha printkan gambar je..

2 comments:

  1. Wah.. kemasnya... anak pempuan ni mmg x risau... selalunya mmg diorg akn mtk printkan aje pastu pandailah diorg nk deco sana sini tp yg lelaki susah sikit nk ckp.. hehehe

    ReplyDelete
  2. alaa x aci ayah tolonggg­čśü

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com