Thursday, June 22, 2023

Lotus Biscoff

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha pertama kali cuba biskut ini.. Rasanya agak manis pada Sha.. Tapi kalau bergandingan dengan kopi memang ngamlah.. Manis dan pahit tu kan kawan baik.. kikiki.. Rasa dia macam karamel pun ada dan biskutnya agak rangup lain macam dari biskut biasa.. Macam mana ya nak terangkan.. Hurm.. Sedaplah senang cerita.. kikiki..

Lotus Biscoff (125g) - RM3.90

5 comments:

  1. Biskut kegemaran anak2 saya. Bagi saya, agak manis hehe

    ReplyDelete
  2. Selalu orang buat cheese cake ­čŹ░

    ReplyDelete
  3. Lama tak singgah blog kak sha, moga sihat2 selalu :)

    ReplyDelete
  4. memang manis kena mkn dgn benda yg berlawanan.. boleh la buat mcm mcflurry mcd yg baru tu. haha

    ReplyDelete
  5. sy jarang makan trs mcm ni selalunya campur dgn benda lain mcm kek, ais krim etc

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com