Friday, June 21, 2024

Meraikan Ulang Tahun Kelahiran Amani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Semalam kami meraikan ulang tahun Amani dengan kek keju kegemaran Amani.. Hadiah yang Amani minta dari Sha pula adalah set buku Harry Potter.. Sha okay saja bila dia minta buku, seronok tengok dia suka membaca.. Tambahan pula dari bacaan ini bolehlah dia tambah kosa kata untuk buat karangan.. Adik pun boleh tumpang baca juga.. Semoga Amani sentiasa dalam perlindungan Allah.. Aamiin..

Buku yang dipesan sampai awal.. Sampai pada hari kami nak meraikan ulang tahun perkahwinanulang tahun perkahwinan Sha dan encik suami.. Tak sangka yang buku akan sampai begitu awal.. Pesan pada 1 Jun 2024 pagi dan 2 Jun 2024 tengahari dah sampai.. Sampai tu memang terus bagi Amani..

Sebelum baca, haruslah emaknya balutkan dulu.. Runsing tengok buku tak berbalut.. kikiki..

Kek Keju kesukaan Amani.. Tiap-tiap tahun wajib beli ini dekat kenalan Sha.. Memang sedap dan kena sangat dengan harganya.. Puas hati.. Amani memang tak kan minta kek selain kek ini.. 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com