Thursday, July 4, 2024

ebook | V for Veterinar by Ainatul Asyila, Hezry Haizad, Athirah Azhar, Zulaikha Zawawi, Arifah Zin, Robinn Teoh, Siew Siew Cheah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Perkongsian cerita dari 7 orang doktor veterinar yang pelbagai.. Setiap mereka punya cerita dan pengalaman yang berbeza serta menarik dibaca.. Ada juga dikongsikan info dan fakta menarik mengenai kepelbagaian haiwan.. Memang syoklah baca.. Malah buat mereka yang teingin menceburi bidang ini, bolehlah baca buku ini untuk tahu pengalaman dalam bidang ini.. 

Cumanya dari segi editing ada beberapa bahagian ayatnya tak habis dan tergantung.. Agak mengganggu pembacaanlah pada Sha..

Sha baca dan selesai pada 03.07.2024..

Published May 1, 2017 by Penerbitan Kata Pilar

1 comment:

  1. Kemarin di popular Gurney plaza, saya cari novel Malaysia. Tapi ntah kenapa rak yg khusus menjual novel2 Melayu hanya ada 2 rak, JD tak banyak pilihan . Akhirnya saya beli 6 novel. Belum saya baca, tapi nampak semuanya menarik 😄. Sayang tak melihat buku yg ttg vet ini

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com