Imani Dan Potty Training - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, November 22, 2016

Imani Dan Potty Training

Assalamualaikum..
Hye semua..

Adoi ai.. 
Sha tak tau lah kalau kawan-kawan mengalami pengalaman yang sama macam Sha ke tak..
Pengalaman sepanjang Imani dah tak berpampers..
Disebabkan Imani sendiri yang tak nak pakai Pampers, memang Sha lega..
Tapi Imani ini ada satu sifat yang agak nakal..
Hehehe.. Kalau sapa-sapa tengok pun, tak tau nak marah ke nak gelak..

Peristiwa ini jadi pada 14.11.2016..
Dia da pergi kencing da dekat tandas..
Tapi tak lama lepas tu, kakak dia datang dan bagi tau Sha yang Imani kencing kat kusyen..
Pergh!! Sha pergi kat dia dalam keadaan tak percaya..
Memang betul.. Basah kusyen..
Lepas tu boleh pula dia tepuk-tepuk air kencing tu..
Alahai Imani.. Sha tanya dia kenapa kencing kat atas kusyen..
Dia boleh gelak-gelak je..
Sha pun tak tau nak marah ke nak gelak..

Dengan Imani nie memang kena banyak-banyak bersabar..
Idea dia banyak sangat...
Memang kena kreatif..
Kadang-kadang Sha pun pening..
Tapi pengalaman ini bila diingat akan menimbulkan rasa lucu satu hati nanti..

 
Gambar sekadar hiasan.. hehehe

8 comments:

  1. budak mcm ni tak boleh kena marh tpi ckp elok2 :D tu mkna fasa pembesaran sedang berlaku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pun Unni.. silap2 kita yg kena marah dgn dia..

      Delete
  2. Potty training ni memang kena banyak bersabar kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pun Mila.. kena banyak-banyak bersabar..

      Delete
  3. alahaii sabar sajalah. anak buah sy lain pula ceritanya, kalau nak kencing dia memang akan bgtau atau pergi toilet sendiri tapi kalau nak buang air besar dia tak cakap..boleh pulak melepas dalam seluar ja hhoho

    ReplyDelete
  4. budak2 mmg bnyk kerenahnya kan kak. tp kadang tu boleh buat kita gelak sorang2. tngok gelagat dorang

    ReplyDelete
  5. hahah kena bersabar...sama mcm mimi..leka main smpi tak sempat nak ke tandas

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..