Shoplinks.Asia

Saturday, November 5, 2016

Perpisahan Termanis - Lovarian

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama tak share lirik lagu dengan u guys..
Sha jatuh cinta dengan lirik ini..
Kalau korang baca lirik dia memang ohsem..
Tajuk dia pun dah ohsem..

PERPISAHAN TERMANIS
LOVARIAN

Bila nanti kita berpisah
Jangan kau lupakan
Kengan yang indah
Kisah kita

Jika memang kau tak tercipta
Untuk ku miliki
Cobalah mengerti
Yang terjadi

Bila mungkin memang tak bisa
Jangan pernah coba memaksa
Tuk tetap bertahan
Di tengah kepedihan

Jadikan ini
Perpisahan yang termanis
Yang indah dalam hidupmu
Sepanjang Waktu

Semua berakhir
Tanpa dendam dalam hati
Maafkan semua salahku
Yang mungkin menyakitimu

Semoga kelakkan kau temukan
Kekasih sejati
Yang kan menyayangi
Lebih dariku

Bila mungkin memang tak bisa
Menyatukan perbedaan kita
Dan tetap bertahan
Ditengah kepedihan

Jadikan ini
Perpisahan yang termanis
Yang indah dalam hidupmu
Sepanjang Waktu

Semua berakhir
Tanpa dendam dalam hati
Maafkan semua salahku
Yang mungkin menyakitimu


video
Cuba tengok video ini..
Mesti lagi rasa menusuk di hati..
Hehehe.. Selamat menonton..

7 comments:

  1. Fuhhh lirik dia. Terbaikkk, indonesia punya lagu eh? Coba voba tu dia la kan? Hehe

    ReplyDelete
  2. tak blh dgr lagu2 perpisahan ni..huhuhuhu.. terus luruh hati.. cia cia cia

    ReplyDelete
  3. ala tak dapat play...nnt MV play

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI