Friday, November 18, 2016

Jason Bourne (2016)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem yang menarik..
Matt Damon sentiasa ohsem dalam lakonan dia..
Bila menonton filem Jason Bourne yang terbaru ini,
nampak kematangan watak..
Usia yang berbeza.. Watak yang sama..
Watak tambahan yang ohsem..
Perjalanan yang berbeza..
Namun aksi yang diberikan masih lagi mantap..
Bourne dengan gayanya yang tersendiri..

Adegan paling best masa aksi kejar mengejar..
First Bourne naik motor..
Dikejar dengan kereta..
Second Bourne naik kereta dan mengejar watak jahat naik kenderaan khas polis..
Yang nie memang best dan terbaik..
Tak rugi dua jam menonton cerita yang ohsem ini..
Penuh aksi dan jawapan kepada persoalan sebelum ini..
Mungkin cukup setakat ini je cerita Bourne nie..
Pada Sha lah.. sebab pelakon-pelakonnya dah berusia.. hehehe..
Tapi kalau ada sambungan biarlah lebih ohsem dari yang ini..

 
Sumber gambar : Google image

6 comments:

  1. k.el adalah peminat cite bourne..giler minat byk kali duk ulang tgk hahaha
    ooo ada movie baru ke..bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. serius xsempat tgk pun. minat jason ni. dh berumur tp nmpk hensem

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »