Wordless Wednesday Special #12 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, November 16, 2016

Wordless Wednesday Special #12

Assalamualaikum..
Hye semua..
Kenangan 10.11.2010


 
Meraikan Konvokesyen adik perempuan Sha (Diploma)

 
Photoshoot dulu dekat taman..

18 comments:

  1. Ala..homey photoshoot kat taman tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. Konon-konon profesionallah emaknya..

      Delete
  2. masa anak2 saya kecik dulu tak ada kamera canggih dan tak mampu juga nak beli. untung anak2 sekarang ni.. kamera fon pun ok jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu.. Zaman dulu xde kamera or hp cecanggih..
      sekarang nie HP dah macam-macam.. saya pun guna hp je amik gambar anak2 nie..

      Delete
  3. Apasal gambar yang pertama nampak garang jea cik adik tue..?hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Dia marah kena bungkus kepala..

      Delete
  4. alolololo.. nape tomey sangat ni.. hehehe

    ReplyDelete
  5. ni Amani kan? Comelnya muka tak berubah sampai besar...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..