Wednesday, November 9, 2016

Volkswagen Kuning (2016)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha berjaya tengok filem seram Volkswagen Kuning..
Seram disebabkan bunyi..
Hantunya okaylah..
Ceritanya pun ringkas..

Pasal pemandu Volkswagen Kuning yang dibunuh isteri dan teman lelakinya..
Mencari dan menghukum mereka yang tidak bersalah..
Sehinggalah melibatkan pasangan kekasih yang bakal berkahwin..
Dalam seram ada pengajaran..

Ohsemlah juga..
Yeah!! Tabik diri sendiri..
Selalu baca novel je..

 
Sumber gambar : Google

5 comments:

  1. Heran kan.. Camne Volkswagen Kuning tu bayo roadtax? he he he...

    ReplyDelete
  2. Mai belum tengok lagi, nantilah tngok, ingatkan jalan cerita pasal volkswagen tengah highway je, sedihnyaaaa pasal suami dibunuh isteri yg curang...

    ReplyDelete
  3. tak boleh tengok citer seram..nanti mulalah teringat-ingat bila suami kena kerja malam..hehe

    ReplyDelete
  4. tapi MV tak berapa suka sebab cetanya tak menarik

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »