Shoplinks.Asia

Saturday, November 19, 2016

Konspirasi Suami oleh Maya Iris

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama dah sebenarnya nak dapatkan novel karya Maya Iris ini..
Tapi baru ini Sha berpeluang..
Seriouslly.. Sha cadangkan buku ini untuk pembacaan semua..
Ceritanya penuh dengan thriller dan juga hubungan sesama manusia..
Yang paling penting dalam ini banyak pengajaran..
Bila ko baca buku ini mungkin ko akan tersentap..
Menusuk ke hati ko..

Sha ambil masa untuk baca buku ini sebab perasaan yang bersimpang siur..
Separuh dari novel ini Sha baca dengan sekaligus..
Sambil-sambil memujuk hati supaya berubah..
Sesungguhnya teguran Allah boleh datang dalam pelbagai cara..
Nak dengan tak nak je..

Cerita ini sambungan kepada Mahar Cinta Cinderella.. 
Bagaimana kelangsungan hubungan Dr. Ehsan dan Nur Sayang.. 
Bermacam ujian yang terpaksa dilalui mereka dengan Konspirasi lagi.. 
Konspirasi dunia.. Berjayakah mereka dalam mengekalkan hubungan mereka..
Apa pun yang dilakukan.. Allah sahaja tempat pergantungan yang paling tepat.. 
Apa pun yang kita lakukan peganglah Al-Quran dan As-Sunnah untuk panduan..

Kalau berminat nak kenal dengan lebih lanjut mengenai penulis, 
bolehlah ke Blog beliau iaitu Blog Maya Iris.

Sha mula membaca pada 05.11.2016..
Kemudian stuck sekejap pada 06.11.2016 di muka surat 348.
Sambung semula dan tamat pada 13.11.2016..

19 comments:

  1. La buku upanya.. Ingt kak sha cerita pasal suami td.. Huhuhu

    ReplyDelete
  2. best ni..antara novel yang MV nak baca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang best MV.. Sha cadangkan untuk dibaca..

      Delete
  3. Macam menarik, dah lama tak borong novel ;(

    ReplyDelete
  4. oklah abis jugak bc lam 2hari gitu
    lau k.el berbulan2 kut haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kali ini 9 hari kak el.. stuck sekejap.. hehehe..

      Delete
  5. Tajuk dia seram sgt kaksha hahahaha


    blogwalking :D theathra.blogspot.my

    ReplyDelete
  6. nape stuck? cerita dia mnganggu perasaan ke? ni buku terbitan apa ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam mana nak cakap ye.. Bila baca ini terasa yang kiamat tu teramat dekat.. perasaan takut dgn azab Allah tu betul2 mencengkam..
      Keluaran Gedebook..

      Delete
    2. Macam kena masuk list wajib baca ni kak sha...

      Delete
  7. Sekarang dah ramai yg tak minat membaca. Blogger pun ada yg tak membaca. Dia komen pun semata mata harap orang jengok ke blog dia.

    ReplyDelete
  8. berjaya juga.. walaupun ambil time nk baca

    ReplyDelete
  9. Hoisssss buku lagik... Tak leh jadik ni.. Hahaha.. nak dengki boleh tak?? ekekeke

    ReplyDelete
  10. dah lama tak baca novel...masa tak cukup hukhukhuk

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI