Shoplinks.Asia

Thursday, November 17, 2016

Hari Anugerah Kecemerlangan 2016

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ahad 13.11.2016, PASTI buat Hari Anugerah Kecemerlangan 2016..
Buat dekat Dewan di Behrang Stesen, Perak..
Khas untuk anak-anak taska 3 tahun, Pelajar PASTI 4-6 tahun..

Ada persembahan nyanyian nasyid, bacaan ayat Al-Quran dan Kalam Jamaie..
Persembahan dibuat mengikut umur..

Ibu bapa diberi goodies beg berisi roti/ air mineral dan roti/air kotak coklat..
Cantik hiasan dewan yang dilakukan oleh tenaga pengajar PASTI.. Meriah dengan bunga..

Bersedia untuk buat persembahan..

Persembahan Kalam Jamaie..
Dah tinggal sikit je.. Sebab ada yang pindah..

Persembahan Nasyid.. Yang ini semua murid 6 tahun.. ada 41 orang semuanya..

Encik Suami dijemput untuk memberikan hadiah pada pelajar-pelajar PASTI..

Hahaha.. Tak sempat Sha nak snap, Amani dah jalan..
Sabar jelah..

Amani bersama hadiah tabung..
Semoga Amani akan rajin menabung..

Encik Suami dapat cenderahati sebab tolong sampaikan hadiah tadi..

8 comments:

  1. Laju Amani lari ,segan ke adik. hihihi... Bagusnya program macam ni untuk bagi motivasi pada pelajar untuk terus berusaha bila naik sekolah rendah nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. Yang bestnya semua pelajar dapat hadiah.. tiada yg tercicir..

      Delete
  2. oh asing dgn konvo..so 2 kli naik pentas lh kn

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..Tahniah Amani : seronok kan tengok gelagat anak-anak di atas pentas buat persembahan. Macam2 gaya ada.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI