Friday, November 4, 2016

Imani Cabut Gigi Lagi

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ubat dah habis makan..
Bengkak pun dah tak ada..
Tiba masa untuk buang gigi yang rosak..

Doktornya sangat baik..
Disebabkan gigi Imani tak goyang so kena suntik sikit ubat bius..
Kalau sapu gel strawberry je nanti sakit masa cabut..
Jenuhlah pegang Imani..
Dia da nangis-nangis da..
Tapi kejap je ubat tu dah bagi kesan..
Tak sampai seminit..
Dah boleh cabut..

 
Muka happy nak jumpa Doktor..
Masa ini dia memang gembira.. Okay je nak cabut gigi..
 
 
Lepas cabut..
Menangis-nangis dia..
Sebab kena suntik sikit ubat bius kan..
Pastu masa kumur-kumur lepas suntik ubat bius, ada keluar darah..
Lagilah dia meraung.. Memang sedih habislah..
Lepas 5 minit nangis, dia okay dah..
 
 
Petang dah ceria balik..
Bawa dia gi jenjalan kat Pasar Malam..

6 comments:

  1. comelnye imani.. jaga gigi baik2 tau.. jangan jadi macam akak.. hihi

    ReplyDelete
  2. wahh... comel anak kak sha.. semangt tul dia nk jmpa doc

    ReplyDelete
  3. comelnya imani.. manis! sian dia tngok darah bnyk tu.

    ReplyDelete
  4. awalnya dia cabut gigi..kenapa erk..dulu ingt ayu ...empat tahun cabut gg then umur skg pun tak tumbuh lagi gg..lmbt sikit..lepas tu ganggu mata..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »