Secret (2013) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, December 22, 2016

Secret (2013)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Drama Korea yang diadaptasikan ke drama Melayu..
Sha baru berkesempatan nak tengok yang versi Korea ini..
16 episod.. Tapi episod 1 - 4 menyakitkan hati..
Selamba je boyfriend dia biar awek dia masuk penjara..
Memang menyampah giler dekat boyfried dia dengan mak boyfriend dia..

Drama ini memang sakit jiwa nengok..
Dari mula sampai habis, heroin dia asyik nangis je..
Tapi memang tak sangka lah boyfriend pompuan tu kejam giler..
Ya la, dah dipenjarakan, dirampas anaknya..
Pastu dibunuh pula bapa pompuan tu..
Adoi!! Sakit jiwa Sha tengok drama ini...

Memang twisted giler okay...
Gagahkan tengok juga sebab hero dengan heroin dia..

 
Hwang Jung-eum
Ji Sung

 
Kredit Gambar : Google Image

3 comments:

  1. citer ni best..penuh emosi..happy ending..

    ReplyDelete
  2. nak tengok drama ni tapi tak tertengok juga lagi..hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..