Tuesday, December 27, 2016

Penulis - Saidee Nor Azam

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kali ini Sha nak bercerita mengenai penulis lelaki pula..
Penulis kegemaran Sha ini banyak menghasilkan karya seram yang ohsem..
Malah ada antara hasil beliau dikatakan meniru karya RAM..
Tapi kalau anda memang seorang pembaca tegar, anda akan tahu perbezaan kedua penulis ini..
Sangat-sangat berbeza dan ada aura yang tersendiri..
Penulis itu ialah Encik Saidee Nor Azam..
Anda boleh mengenali beliau dengan lebih dekat melalui

Facebook : Saidee Nor Azam
Wikipedia : Seramlicious
Goodreads : Saidee Nor Azam

Hasil karya beliau ialah :
Kesemua novel beliau Sha dah baca.. hehehe..
Sekarang tengah menanti kemunculan Novel terbaru beliau iaitu Marina..
Sha pun tak sangka Sha dah baca kesemua novel beliau.. Hehehe..

6 comments:

  1. dah lama tak baca novel ni. Novel RAM pun sikit2 ja yang baca, yang tak berapa seram je baca, yg seram2 takot nak baca, hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. Sha pula suka baca yang seram2 dah thriler2..

      Delete
  2. Dah lama tak baca novel.
    Mrs. A suka baca hasil tulisan RAM jugak

    ReplyDelete
  3. Wah kena cari ni, penulis kegemaran Mai namanya Ariff Adly , torrbaikkkk thriller/horror dia.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »