Shoplinks.Asia

Saturday, December 10, 2016

Chan Rak Ter... Aku Cinta Kamu oleh Sara Aisha

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Habis juga akhirnya..
Lama wei.. Penat membaca..
Sha start baca 29 Nov 2016..
Selesai pada 04 Dec 2016..

Novel ini bermain dengan emosi..
Marah geram sakit hati dan yang sewaktu dengannya..
Watak utama dia memanglah boleh menimbulkan bermacam-macam perasaan..
Macam roller coaster Okay..
Asyik berperang je hero dengan heroin cite nie..
Dahlah musuhnya asyik menyerang..
Adoi la.. Jenuh fikir sape la agaknya musuh tu..
Sakda the very mysterious man..
Tapi ending dia Ohsem..

Jahat tak semestinya tiada yang baik..
Manusia yang membuat pilihan..
Sama ada nak jadi baik atau jadi jahat..
Nak terus lemah atau bangkit melawan..
Cite nie bagi kau perasaan roller coaster..
So.. Kalau nak membaca memang kena bersedia ye..
Sedia hati dan jiwa.. hehehe..

3 comments:

  1. mcm dasyat je kak sha, dh lama tinggal malay novel gini..

    ReplyDelete
  2. AMBOI KAK SHA MAIN EMOSI NMPAK!!! HAHAHAHAHA.. SUKA BACA REVIEW NOVEL KAK SHA NI

    ReplyDelete
  3. MV ada beli buku ni..baca separuh masa pregnnt syamimi...smpi skg tak habis lagi..sebab slow sgt jalan cetanya haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI