Shoplinks.Asia

Saturday, December 3, 2016

Doll House (2014)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Drama ini sangat pendek..
12 episod je.. Setiap episod lebih kurang 6 or 8 minit..
So keseluruhannya lebih kurang 72 minit..

Cerita mengenai budak perempuan yang dihantar ke rumah didalam hutan..
Dalam rumah itu ada professor dan isterinya yang sakit..
Ada pembantu rumah suami isteri dan anak lelaki..
Budak perempuan tu dijadikan ganti anak mereka yang dah mati kerana bunuh diri..
Cerita ini ringkas tapi suspen tau..
Syok juga menonton drama ini..
Cuma terlalu pendek..
Ending dia pun simple giler..
So selamat menonton..

Doll House (2014)

6 comments:

  1. Replies
    1. Bukan cite hantu Unni.. cite psiko je nie..

      Delete
  2. Cite episod Korea ke ni Sha? Hakak mmg tak ikut cite Korea. Tp mcm best je bila baca sinopsis Sha ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a kak.. cite Korea berepisod.. tapi episod dia pendek2 je..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI