Shoplinks.Asia

Friday, December 2, 2016

Perkahwinan Adik Bongsu Sha

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sabtu (26.11.2016) Adik bongsu Sha bernikah..
Pasangannya orang dekat je..
Alhamdulillah majlis berlangsung dengan lancar..
Nikah di masjid lepas Asar..
Kemudian ada minum petang dirumah pengantin perempuan..
Malamnya pula ada makan-makan dan tahlil..

Mengantar pengantin esoknya (27.11.2016) lepas Zohor..
Disebabkan dekat.. Kami berjalan kaki je..
Kebetulan pula jalan raya depan rumah tu Highway Lumut-Ipoh,
memang jadi tumpuanlah perarakan kami..

Memang meriah cuma tak best sebab anak Sha deman campak..
Kalau tak, ada lah flower gurls..
Dah beli siap dah gaun untuk mereka..
Tak ada rezeki..
 
Perkahwinan Adik Bongsu Sha 
 Hantaran ini kawan-kawan adik yang tolong buat..

Perkahwinan Adik Bongsu Sha 
 Bergambar selepas nikah..

Perkahwinan Adik Bongsu Sha 
 Kami mengantar..
Jalan kaki jek..

Sha doakan semoga adik Haziq dan Fatin bahagia hingga ke Syurga..

10 comments:

  1. tahniah dan selamat pengantin baru buat adik akak

    ReplyDelete
  2. Sayangnya flower girls kena campak, semoga cepat sembuh ya anak-anak kak sha.

    Tahniah kepada pengantin dan pasangan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la Mai.. xde rezeki mereka nak tgk ucu mereka kawin..

      Delete
  3. Slmt pengantin baru kpd pasangan mempelai..

    ReplyDelete
  4. wah purple..MV suka tengok beg hantaran tue hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI