Shoplinks.Asia

Saturday, December 24, 2016

Drama Korea 2016

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tahun 2016 ini banyak gak Drama Korea yang Sha tengok..
Antaranya:-

Ini antara drama dan Rancangan Realiti Korea yang Sha berjaya tonton sepanjang 2016...
Ada yang meninggalkan kesan dan ada juga yang sepintas lalu sahaja..

    5 comments:

    1. Hehe. Banyak jugak kak sha :) Seiring sejalan dengan novel yang akak baca kan :D

      ReplyDelete
    2. assalamualaikum shahida...banyaknya cerita Korea..mmg best layan cerita Korea ni...:)

      ReplyDelete
    3. wah banyak juga kak Sha sempat tengok drama korea ye..nadia takdan nak tengok pun..tengok kejap2 ja..tak pernah abis setiap episod pun..huhuhu...kekangan masa sama..kadang2 tengok online ja skit2

      ReplyDelete
    4. layan tak 1 Night 2 Days? btw try cari 3 Meals A Day kat ikshow.net, rasa macam ada show tu tapi xsure season brapa..hihi

      ReplyDelete

    Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
    Terima kasih sudi singgah blog saya..
    1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
    2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
    3. Komen yang baik2 sahaja ye..
    4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
    Terima kasih sekali lagi..

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Family Blogger

     

    ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI