Shoplinks.Asia

Wednesday, December 14, 2016

19-Nineteen (2009)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Korang dah tengok ke Filem 19-Nineteen ini??
Filem ini bercerita mengenai 3 orang remaja berusia 19 tahun..
Dua orang lelaki dan seorang perempuan..
Mereka dituduh membunuh seorang remaja perempuan..
Ceritanya simple je..

Tapi best.. Sebab pergolakan remaja pada usia 19 tahun..
Pelakon dia memang remajalah..
Hahaha..

Akhirnya kematian perempuan tu terbongkar..
Pembunuhan yang berlaku tanpa sengaja sebenarnya..
Tapi okaylah..

Owh ya.. Drama ini ada keluar dekat tv9..
Tapi sha tak ingat bila..
Sha tertengok sedikit.. Pastu ada member share..
Sambung tengok.. hehehe..

Tayang kul 10 malam hari Ahad..
Memang skiplah.. tu time nak tido..


Sumber gambar : Google Image

6 comments:

  1. Macam menarik cerita ni.. Tapi tak de masa pulak nak melayan nye.. adehh

    ReplyDelete
  2. Rajin jugak layan movie. Best layan movie ni. Tapi yang tak bestnya, kerja lain terbengkalai haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang camtulah kak.. Layan movie tinggal mende lain.. hehehe

      Delete
  3. pelakon dia penyanyi CN blue ke tu? tak pernah tgk lak citer ni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI