Sunday, December 11, 2016

Kenangan di Facebook #1

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kenangan Sewaktu Amani berusia 1 tahun 6 bulan..
Keletah dia yang aktif dan nakal..
Memang macam-macam gelagatnya..


 
Kat Pizzahut ini ada peristiwa lucu yang terjadi..
Masa nie memang kelakar sangat..
Sha terlupa bawa pampers dia, tetibe dia buang air besar..
Mau tak kalut Sha dibuatnya..
Mujurlah ada pasaraya depan Pizzahut ini..
Bergegas kami pergi cari pampers.. Memang lawaklah..
Sejak kejadian ini, Sha memang takkan lupa dah bawa Pampers dia..

2 comments:

  1. comelnya amani..

    dah follow..jemput singgah dan follow my blogshop, ada pucci yang cantik2..

    Modesty Closet

    jom exchange link nak?

    ReplyDelete
  2. FB ni memang ohsem kan...selalu jer ingatkan kita kenangan lama

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »