Kenangan di Facebook #1 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, December 11, 2016

Kenangan di Facebook #1

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kenangan Sewaktu Amani berusia 1 tahun 6 bulan..
Keletah dia yang aktif dan nakal..
Memang macam-macam gelagatnya..


 
Kat Pizzahut ini ada peristiwa lucu yang terjadi..
Masa nie memang kelakar sangat..
Sha terlupa bawa pampers dia, tetibe dia buang air besar..
Mau tak kalut Sha dibuatnya..
Mujurlah ada pasaraya depan Pizzahut ini..
Bergegas kami pergi cari pampers.. Memang lawaklah..
Sejak kejadian ini, Sha memang takkan lupa dah bawa Pampers dia..

2 comments:

  1. comelnya amani..

    dah follow..jemput singgah dan follow my blogshop, ada pucci yang cantik2..

    Modesty Closet

    jom exchange link nak?

    ReplyDelete
  2. FB ni memang ohsem kan...selalu jer ingatkan kita kenangan lama

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..