Tab 7 Lenovo - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, December 9, 2016

Tab 7 Lenovo

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli Lenovo nie supaya mudah untuk Sha update blog..
Nampak tak semangat berblog tu dah mula meresap dalam jiwa..

Memula dulu, berblog untuk suka-suka je..
Tapi kini, blog ini menjadi punca pendapatan sampingan Sha..
Alhamdulillah.. Walaupun tak banyak tapi Sha bersyukur sangat..

Okay jom sambung review..
Lenovo ini okaylah..
Macam guna PC tapi kecik..
Kamera dia biasa-biasa je..
Kalau nak guna untuk buat entry memang best..
Puas mata memandang dan tangan menaip.. hehehe..
Yang penting kebesaran saiznya.. hehehe..

5 comments:

  1. wah semakin maju sha kan...semoga berjaya

    ReplyDelete
  2. sama la sha ekin tak keje harapkan blog jah pendapatan sikit2 boleh la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Ekin kan.. sikit2 lama2 jadi bukit.. hehehe

      Delete
  3. Lea pown nak cari gadget yg besar bagi memudahkan update blog,.. guna hp ni kecik sgt.. susah nk taip..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..