Shoplinks.Asia

Monday, December 5, 2016

Cuti Sekolah Bersama Kids Pack Dari NJOI

Assalamualaikum..
Hye semua..

Cuti sekolah sudah bermula..
Amani tak boleh nak kemana-mana..
Cuti sekolah Amani bermula dengan chicken pox..
So untuk mengurangkan kebosanan Amani, Sha langgan Channel kartun di NJOI..
Mujurlah ada Kids Pack..
Tak adalah rugi sangat..
Ada dua Kids Pack..
Amani pilih Kids Pack 1..
Ada Channel 612, 613, 615 dan 619..
Dengan harga RM20 untuk 30 hari..

Cuti Sekolah Bersama Kids Pack Dari NJOI 
 Kids Pack 1
Nickelodeon (612)
Disney Junior (613)
Disney Channel (615)
ZooMoo (619)

Cuti Sekolah Bersama Kids Pack Dari NJOI
Kids Pack 2
Nickelodeon (612)
Cartoon Network (616)
Disney Channel (615)
Disney XD (617)

Cuti Sekolah Bersama Kids Pack Dari NJOI 
 Mesej mengatakan Channel berjaya dibeli dan tamat pada 30.12.2016

Cuti Sekolah Bersama Kids Pack Dari NJOI 
Terus senyap tengok kartun...
Kalau tak, si adik tu asyik mengusik kakak je..

5 comments:

  1. anak2 abam suka tgok kartun tp abam kie x langgan pakej kartun pun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pun baru first time langgan abam.. kesian tgk Amani terkurung dalam rumah.. hehehe

      Delete
  2. adik2 semua minat katun.. xde kat tv tgk kat utube kat hp.. fuhh umur 5 tahun da pandai tgk utube katun.. huhuhuhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah ngn anak akak.. Kat tv, kat hp.. adoi la..
      Sebab tu hp akak letak tempat tinggi..
      Bila diorang buka youtube bahaya..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI