Wednesday, December 14, 2016

Tropicana Frutz Sparkling - RM1

Assalammualaikum..
Hye semua..

Jom minum dulu..
Promosi di Petronas Behrang 2020, Perak..
RM1 je untuk sebotol..
Botol nie yang standard tu tau.. 330ml
Pastu tarikh luputnya pun lama lagi..
Check dulu ye tarikh luput tu.. Kadang-kadang barang dah expired..
Alhamdulillah.. Murah, Sha beli lebih..
Sebab harga asal dia RM2.00 ke RM2.50 ikut kedai dan tempat..

Tropicana Frutz Sparkling - RM1
RM1 sebotol (330ml)

14 comments:

  1. BEsar mana botol tu.. murah sangat

    ReplyDelete
  2. RM 1 untuk satu botol air yang menyegarkan,...berbaloiii! 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. selalunya harga dia antara RM2 ke RM2.50..

      Delete
  3. murahnyaaa...nanti su dapatkan dan cuba rasa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang nie harga Promosi Su.. Kalau harga asal dia dalam RM2 ke RM2.50 camtu..

      Delete
  4. Replies
    1. memang sedap pun..
      Disebabkan murah, kak sha terus beli 5 botol.. hahaha

      Delete
  5. Kalau harga sebotol cuma singgit mmg murah. Boleh beli banyak. Zaman ni nak dapat air singgit mmg susah

    ReplyDelete
  6. murah tu..nmpk sedap..xpernah try lg

    ReplyDelete
  7. wah murah tue...selalu di pasaraya giant jer ada yang murah ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »