Bila Encik Suami Menjahit #4 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, February 5, 2018

Bila Encik Suami Menjahit #4

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Lepas beberapa minggu, barulah langsir sliding dan tingkap di ruang tamu siap dijahit oleh encik suami.. Nak buat macam mana.. Kerja encik suami menyebabkan beliau agak sukar mencuri masa untuk menjahit.. Bila dah siap, nak kena betulkan dulu rel.. Barulah boleh gantung langsir baru.. Harapnya tidaklah jadi tempat bergayut anak dara yang kecik tu.. Hehehe.. 

 
 Ini langsir lama.. Tahun 2014 ini.. Sudah koyak, rel dah tertanggal..
Dikerjakan anak dara berdua tu..
Suka sangat bergayut dekat langsir ini.. kikiki.

 
Tengoklah, sampai tercabut rel.. Dari tiga dah jadi dua je..
  
Ini langsir baru.. Warna coklat, bercorak abstrak.. Kain putih tu memang Encik suami buat strait.. Tak belah dua.. Bila kena cahaya, corak dekat langsir tu timbul.. Lawa.. Lepas ini tak tahulah bila pula baru buat langsir baru.. Hehehe.. 

14 comments:

  1. wah cantik langsir baru..pandai en suami sha jahit..jimat

    ReplyDelete
  2. Wah, kagumnya... Langsir baru tu cantik ...

    ReplyDelete
  3. wahhh terbaik laaa..cikyan pon tak pandai nk jahit mcm ni..hahahha..
    tangan tak bedung sikit... plan nk jahit mcm lain, tp jahit mcm lain..hahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki.. samalh kita cikyan.. tangan tak bedung.. hehehe

      Delete
  4. Cantik lah sha langsir baru ni. Pandai suami sha menjahit. Thumbs up 👍

    ReplyDelete
  5. wow. berwajah baru.
    warna langsir tu sgt cantik. feveret kaler aida, sha.
    untung la en.suami pandai jahit. best!
    save byk ringgit tu kat langsir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang save banyak juga bila jahit sendiri nie aida..
      Owh.. aida suka warna coklat ye..

      Delete
  6. wah..harap suami saya nanti pun pandai menjahit. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin.. Semoga bertemu jodoh yang pandai menjahit ye cik sal..

      Delete
  7. wahhh bertuahnya suami pandai jahit..x yah keluar RM600++ upah jahit..hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..