MENANG GIVEAWAY SOUVENIRS PULAU JEJU BY SITIYANGMENAIP & SALBIAHM - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, February 3, 2018

MENANG GIVEAWAY SOUVENIRS PULAU JEJU BY SITIYANGMENAIP & SALBIAHM

Assalamualaikum..
hye semua..

Alhamdulillah.. Semalam dapat komen dari Siti mengatakan ada sesuatu untuk Sha..
Terus Sha gi terjah.. Alhamdulillah, sha dipilih untuk memenangi hadiah tambahan Giveaway Souvenirs Pulau Jeju By Sitiyangmenaip & SalbiahM.. Ramai tau pemenang Giveaway ini.. Pergilah terjah, mana tahu ada rezeki korang.. Klik SINI..



15 comments:

  1. Allhamdulillah... tahnia sha... blh penuhkan koleksi la ni... hehe

    ReplyDelete
  2. wah tahniah sis :D hihi. mesti happy kann dapat hadiah. azah terlepas nak join. hihi.

    ReplyDelete
  3. tahniah kaksha! Eh ada nama kita jugak lah! :D

    ReplyDelete
  4. tahniah kak sha menang giveaway :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah Sha.. murah rezeki sha

    ReplyDelete
  6. Tahniah Sha, tak sempat join Ga ni..

    ReplyDelete
  7. tahniah Sha.
    aida join jugak, tapi takde rezeki.
    aida suka hadiahnya.fm kan. bleh tambah koleksi aida :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. Terima kasih semua..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..